søndag den 10. marts 2013

Tørklæderør

Ja det startede med at jeg skulle lave et tørklæde ala oldemorfirkant men så trekantede. Ja jeg kørte da bare på med oldemorfikanten og først da jeg havde hæklet alt garnet og synes at det var da underligt, at der ikke var nok, gik det op for mig at jeg havde hæklet en firkant. Ja lidt distret har man jo lov af være men dette overgik alligevel min fantasi omkring mig selv. Nå men gode råd var dyre for det var jo fint hæklet og jeg havde jo brugt en masse tid på det og det var ikke helt nemt at trævle op. Jeg endte med at hækle det sammen asymetrisk til et halsrør med spids. Det blev overraskende godt. Passer lige til både min og ungerne med 2 gange om halsen. Oldemorteknikken gør at det tilpasser sig super til brugeren. 2 af mine skønne unger posere her.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...