mandag den 18. februar 2013

Dress tørklæde

Jeg havde noget 97% bomuldsgarn med 3% metalic liggende. Det råbte bare på at blive brugt til et hæklet tørklæde. Et af den slags man kan bruge til en fest eller som lidt pynt til hverdag. Det blev til dette lange smalle tørklæde i bølgemønster. Det er rigtig flot på. Det måler 6 cm i bredden og 165 cm i længden. Det er hæklet på den lange lede således at bølgerne træder bedre frem end havde det været på den korte lede. Metal skinnet ses bedst på det billed med bøjlen hvorfor dette også viser tørklædets egentlig farbe bedst. Jeg tror at metallet gik lidt fløjten på de 2 andre sammen med blitsen. Ja det fleste af mine billeder tages desværre om aftenen da der er bedst ro når mine pragtfulde energiske unger er faldet til ro. Som noget nyt har vi mandag-torsdag fjernsyns-, computer- og nintendofri. Det er gået overraskende godt at der har været færre uoverensstemmelser mellem dem end normalt. Kun en enkelt gang kom sønnike til at tænde tv men dette blev slukket lige så hurtigt igen uden brok. De hjalp også med at få ryttet det rum hvor alt mit garn til min shop kommer til at blive opmargasineret så det har været helt i top på sådan en ellers lidt regnvejrsgrå mandag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...