onsdag den 27. februar 2013

Garn til min webshop

Meget snart åbner jeg min shop med garner. Pt. har jeg fået garner hjem fra Viking og Strikkeboden. Fra Viking har jeg bla. modtaget Naturgarn, Nordlys, Alpaca superfine og Sportsgarn. Bortset fra Nordlys kan de andre filte. Nordlys er et strømpe garn der er super blødt og med nogle helt unikke farve spil der ligeledes egner sig godt til sjaler, håndledsvarmere osv. Fra Strikkebogen har jeg modtaget et stort udvalg af alle Trines garner dvs. Pimabomuld, Yako og Lama. Pimabomulden bliver fantastisk blød når den er strikket op og det samme gør Yako. Der strikkes på pind 2½-3 og i denne størrelse er det perfekt til babytøj og dobbelt strikkes der på pind 4. Lama strikkes på pind 4 og er også et fantastisk garn der sagtens kan erstatte uldgarn i en opskrift.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...