søndag den 3. februar 2013

Messe i rødovrecenteret

Ja så oprendt weekenden hvor der var messe i Rødovre centeret. Der var super mange spændende ting og lækre garne at røre ved. Jeg fik også købt lidt ind den dag. Jeg var dog lidt skuffet overm, at det kun var enkelte stande, der havde valgt at lave et egentligt messe tilbud. Mange havde holdt deres normal priser men jeg fandt dog alligevel lidt gode tilbud.


Udover poserne købte jeg lidt modegarn til mine 2 store piger og strikkede "næsten" hurtigt, lige et par tørklæder til dem. Ja det var jo ikke helt så let, som det blev fortalt ved instruktionen på messen, men takket være garnet gik det jo hurtigt fremad. Jeg brugte kun et nøgle til hver af pigerne. Lykken var stor da mor lige kunne trylle sådan et par tørklæder frem. Tjaaa...det er jo lidt snyd men lidt nemme point skader jo ikke......




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...