lørdag den 4. maj 2013

Marked i Egebjerg

Jeg vil gerne sige tak for en dejlig dag til marked i Egebjerg. Det var dejligt at kunne præsentere mine nye sjalspinde, som der blev taget godt imod. Der var mange dejlige mennesker henne ved min garnbod og røre og købe samt få en ordentlig gang garn snak med. At sælge garn er ligesom hos frisøren, alle kunderne vil have noget helt bestemt og i nogle farver som appelere til dem. Derfor bliver det ofte meget personligt at forhandle garn, fordi man skal spore sig ind på kundens smag. Først skal der finde det rette garn, så skal farven i garnet matche kunden og ikke at forglemme skal der være en tilgængelig opskrift som kunden synes om. Jo nogle gange er det lidt en tryllekunst at forhandle garn, men det gør det samtidig rigtig sjovt og spændende. Derudover er der det lille tillæg at man som regel bliver lidt klogere da der ofte bliver udvekslet lidt erfaringer, hvilket er helt uundgåligt da mange med hang til håndarbejde har en masse forskellig viden i bagagen. Tusind tak for en dejlig dag og jeg glæder mig helt til mit næste marked i Nykøbing Sj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...