torsdag den 28. marts 2013

Åbent hus

Sikken en dejlig dag. Jeg holdt åbningssalg i min nyopstartede garnforretning der primært er en webshop. Man kan klikke sig videre ind på den i top menuen på denne blog. Jeg havde sat hele familien i sving med opgaver samt min strikke veninde. Min søde mand havde lavet æbleskiver på bålet og sørget for kaffe og the sammen med mine forældre. Min store datter på 8½ stod ved "kasseapparatet" sammen med morfar. Ja lidt matematik i ferien er jo altid godt. En del havde taget en lille blomst eller gave med til åbningen og tusind tak for det. Ja det havde jeg jo slet ikke forventet, men det varmer altid med sådanne opmærksomheder.
Jeg synes at det var en dejlig dag, hvor jeg fik snakket med alle dem der mødte op og fik præsenteret mit garn. Nedenfor er vist en lille billed kavalkade fra dagen.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...