tirsdag den 26. marts 2013

Poncho

Jeg har lavet en lille børnponcho til min datter. Den er rundhæklet og faktisk super nem. Jeg har hæklet den i mit eget Artesano Aran som er 50% alpaca / 50% peruvian highland wool. Super lækkert garn. Ja der har jo være lidt stille den sidste uges tid her på blokken men det er fordi jeg arbejder hårdt på at få min webshop op at køre. jeg er virkelig tæt på og håber at det bliver i morgen. Derefter finder man min blog som et link til min webshop med samme adresse som min blog har nu nemlig www.ellasgarn.dk og ellers findes min blog på www.ellasgarn.blogspot.com. Deruover har jeg haft super travlt med at gøre klar til åbnet hus, hvor jeg præsentere mine garner. Håber at se mange på gelstrupvej 20, torsdag den 28/3 kl. 10-14. Slå et smut forbi dejlige odsherred. Desværre er min lille Ellas som bloggen er opkaldt efter ikke helt med på det der med at få taget billeder med forskelligt tøj på, men heldigvis har jeg Hannah som er super fotogen og gerne stiller sig op til fotografering. Normalt vil hun ikke have tøjet af bagefter og løber storgrinende gennem stuerne og nyder at hun har igangsat en fangeleg. Nå men det holder jo mor her i form......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...